نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف آنتالیا,دیدنیهای آنتالیا,درباره آنتالیا,معرفی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید ارزان آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل میراکل ریزورت در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه لارا قرار گرفته است و نمای هتل میراکل به صورت پلکانی ساخته شده است . هتل میراکل چهارده km تا فرودگاه فاصله دارد و با مرکز شهر یازده km فاصله دارد. هتل دارای امکاناتی برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد مانند : استخر برای بزرگسالان و کودکان , زمین تنیس در فضای باز , ورزش های آبی موتوری , اتاقها اکثرا چشم انداز دریا و کوه را دارند که مسافران به سلیقه خود اتاق را انتخاب می نمایند. برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل میراکل ریزورت آنتالیا بازدید نمایید .همچنین هتل اینترنت پر سرعت نیز برای خود دارد . هتل میراکل ریزورت آنتالیا دارای هشت رستوران که شامل رستوران ایتالیایی و دریایی , ترکیه ای , مدیترانه ای , رستوران چینی , خانه کباب و رستوران اسنک ویژه تور آنتالیا پاییز 94 می باشند.

 

هتل میراکل آنتالیا
 مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور آنتالیا


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل در کدام منطقه آنتالیا می باشد؟,درباره آنتالیا,معرفی آنتالیا,بازدید از آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا در تور آنتالیا 94 یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا در تور آنتالیا پاییز 94 که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس در تور لحظه آخری آنتالیا در نزدیکی یاکاپیناری و در حوالی شهر اسکندرون واقع شده است . این شهر از جمله جاذبه های آنتالیا می باشد که بر سر راه جاده ابریشم واقع شده است . در داخل این شهر و همچنین در اطراف آن ویرانه هایی از زمان رومیها به چشم می خورد که با سنگ فرش های آن مربوط به قرن 4 میلادی است . میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر دیدن نمایند. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن نشان داده شده است . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود .

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

 مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور آنتالیا


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی آنتالیا,معرفی آنتالیا,بازدید از آنتالیا,درباره آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل لارا پارک آنتالیا

هتل لارا پارک آنتالیا

این هتل 4 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.


 

هتل هادریانوس آنتالیا  چهار ستاره

این هتل در تور آنتالیا 94 در منطقه ی کالی قرار گرفته است که به مساحت 760 متر مربع است و پوشیده از باغ و گیاهان گوناگون است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس،پارکینگ و اینترنت رایگان است.اتاقها مجهز به تلویزیون با ماهواره ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا،پارکت،مبلمان،حمام با جکوزی و مینی تریا نیز هست.هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر فقط پنج دقیقه فاصله دارد.همچنین مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک در نزدیک هتل نیز واقع شده است. مسافران تور آنتالیا این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

موضوع : تور آنتالیا


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره هتلی مدرن و مجلل  برای مسافرین تور آنتالیا است این هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز ، سونا ،ماساژ ، حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، شیرجه ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین از امکانات دیگر این هتل برای مسافرین تور آنتالیا خدمات نگهداری از کودکان نیز هست.اين هتل داراي سیصد و سی و چهار اتاق  استاندارد مي باشد.يک صرافي در هتل وجود دارد.دارای اتاق جلسه بسیار مجهز می باشد.اتومبيل کرايه در دسترس میهمانان قرار می گیرد.این هتل داراي کتابخانه است .ميهمانان ميتوانند در فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت و پينگ پنگ شرکت کنند.


 هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا دارای موقعیت جغرافیایی عالی و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا است ،وجود اقامتگاهها در سواحل آنتالیا سبب شده تا بالکن همه اتاق ها رو به کوه تاروس و دریا باشد.همچنین این هتل شامل یک پارک آبی و ساحل اختصاصی  است.این هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان ،سیستم تهویه هوای مطبوع و تلویزیون با گیرنده ماهواره است.همچنین این هتل به مسافران خود باشگاه تناسب اندام با تجهیزات کامل، استخر آب گرم ، استخر بزرگ و باشگاه کودکان را برای مسافرین تور آنتالیا ارائه میدهد. وشامل شش تریا و رستوران هتل میباشدکه انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.این هتل سه کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.و همچنین با فرودگاه پانزده کیلومتر فاصله دارد.دارای پارکینگ رایگان است.

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل پنج ستاره ساحلی تایتانیک آنتالیا

هتل پنج ستاره تایتانیک

این هتل زیبا در منطقه لارا واقع شده است  و برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات رفاهی رایگان از قبیل:سونا - حمام ترکی - جکوزی - تنیس - اسکواش -سالن بدنسازی - دیسکو - اروبیک - شطرنج - موسیقی زنده بسکتبال - والیبال - مینی فوتبال - اسکی روی آب - قایق -امکانات شارژی: ورزش‌های آبی - چتربازی -بولینگ - غواصی - ماساژ -  اینترنت است.فاصله این هتل ساحلی از مرکز شهر دوازده کیلومتر و از فرودگاه ده کیلومتر است

 


 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل مجلل کروانسارای لارا ، که به شکل  U طراحی شده است و برای مسافرین تور آنتالیا بسیار جالب میباشد سبب شده تا تمام اتاق ها دارای  چشم انداز  زیبای دریا باشند. هتل دارای امکانات مدرن و خط ساحلی به طول  110000 متر است  
تفریحگاه ساحلی هتل  بسیار زیبا و بی نظیر است . مسافرین تور آنتالیا می توانند در هتل به فعالیت های متنوع روزانه و یا تفریحات شبانه بپردازند. زمینهای بازی نظیر دو زمین فوتبال و ورزشهای آبی متنوع در هتل وجود دارد.دارای شهر بازی ، زمین بازی، استخر آب گرم ،سرسره های آبی و برنامه های متنوع تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز است.رستوران ای هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی، غذاهای متنوع مدیترانه ای ، آسیای شرق و لاتین را به صورت سلف سرویس سرو میکند.هتل از فرودگاه فقط ده کیلومتر و از مرکز شهر دوازده کیلومتر فاصله دارد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

قابل توجه مسافرن تور آنتالیا

هتل زیبای سیلایف فامیلی،درسواحل کنیالتی قرار گرفته است و امکانات رفاهی گوناگون از قبیل اتاق با تراس ، ورزش های آبی و سر سره آبی،اینترنت رایگان ،استخر سرپوشیده و روباز به مسافران خود ارائه میکند. همچنین اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون با گیرنده ماهواره است و مناظر دیدنی دریا از تراس قابل رویت است و بسیار مورد توجه مسافرین تور آنتالیا میباشد.هتل تفریحی سیلایف فامیلی، دارای  هفت رستوران است که انواع  غذاهای بین المللی را سرو میکنند؛ و دارای نه تریا هست که غذا و نوشیدنی  به مسافران ارائه میکنند.دارای ورزشهای تفریحی از قبیل تیراندازی، تنیس  و استخر آب گرم که شامل سونا و حمام ترکی میباشد.دارای ترانسفر رایگان از هتل به شهر قدیمی و فرودگاه است و هر شب برنامه های تفریحی زنده برای مسافرین تور آنتالیا برگزار می شود.

هتل مرمر آنتالیا

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافرین تور انتالیا در بلندی  فالز قرار گرفته است ،و رو به  چشم انداز زیبای مدیترانه است.این هتل دارای طراحی بی نظیر و بسیار مدرن میباشد.و همچنین دارای تفریحات ورزشی نظیر قایقرانی در دریاچه مصنوعی است.این هتل در موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , شیک ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا و در کنار دریا واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی,سالن کنفرانس,حمام ترکیفاستخر سرپوشیده ویژه مسافارن تور آنتالیا 94,استخر روباز،سونا و جکوزی,سولاریوم، زمینهای ورزشی مانند زمین تنیس, زمین گلف, میز پینگ پنگ, سالن بازی است .امکانات رفاهی اتاقها عبارتند از تلفن، مینی بار ویزه مسافران تور آنتالیا 94، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی است.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا و در کنار دریا واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی ویژه مسافران تور آنتالیا 94,سالن کنفرانس,حمام ترکی و استخر سرپوشیده,استخر روباز،سونا و جکوزی,سولاریوم، زمینهای ورزشی مانند زمین تنیس, زمین گلف, میز پینگ پنگ ویژه مسافران تور آنتالیا 94, سالن بازی است .امکانات رفاهی اتاقها عبارتند از تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی ویژه مسافارن تور آنتالیا 94 است.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس تور آنتالیا 94 یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان برای میهمانان تور آنتالیا 94 و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا به صورت 24 ساعت شبانه روز برای میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد.

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

منبع : هتل های پنج ستاره آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنکورد دلوکس آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا,شیک ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا تور آنتالیا 94 دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب سرا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد